Un any més, l'Ajuntament de Quart impulsa el programa de treball Brigada Jove, el qual sorgeix de la l'àrea de joventut del consistori.

 

L'objectiu principal d'aquest projecte és crear oportunitat i facilitar els instruments necessaris per a l'accés al treball al jovent del municipi, essent un punt de partida en la seva transició al món laboral.

 

Enguany, es tornen a seleccionar 3 joves per a la seva contractació laboral temporal des de l’1 de juliol fins al 15 d’agost.

 

2 Places de peons de brigada municipal (16 a 25 anys):

La seva tasca es centrarà en atendre els diferents serveis municipals en el seu sentit més ampli. Entre altres poden ser: manteniment preventiu bàsic de les instal·lacions i equipaments (pintura, tasques bàsiques, etc..), reparació, neteja de vials i altres del municipi, manteniment zones verdes, parcs i jardins, manteniment del carrers, suport en l’organització d’actes festius i culturals dels diferents veïnats del municipi, entre d'altres.

La jornada laboral serà de 37,5 hores a la setmana.

Nota: Per necessitat del servei en la festa Major, entre altres ocasions, es pot requerir la modificació de la jornada, i aquesta quedarà compensada amb hores/dies de festa.

 

1 Plaça d'auxiliar administratiu/va a les dependències municipals (16 a 25 anys):

Desenvoluparà les tasques pròpies de la categoria d’auxiliar administratiu. A més, també realitzarà suport en l’organització d’actes culturals i festius.

La seva jornada serà de 20 hores setmanals

Nota: Per necessitat del servei en la festa Major, entre altres ocasions, es pot requerir la modificació de la jornada, i aquesta quedarà compensada amb hores/dies de festa.

 

Per les tres places, serà obligatòria l'assistència a la formació de seguiment durant el mes de juliol.

 

Sol·licituds

Per presentar les sol·licituds s'ha de realitzar una instància* a la seu electrònica de l'Ajuntament de Quart (https://bit.ly/InstànciaQuart) .

També es pot dur a termo presencialment, a les oficines de l’Ajuntament de Quart, Plaça de la Vila, 2 ( de 8.00 a 14.30 hores).

En la instància* s’haurà d’indicar el lloc al qual s’opta (només un lloc de treball per aspirant) i s’haurà de presentar tota la documentació requerida.

 

El període per presentar les instàncies és del 20 d'abril a l'11 de maig!

 

La documentació és:

  • Sol·licitud d'inscripció a la Brigada Jove 2023
  • Currículum Vitae de l’aspirant signat pel mateix.
  • Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat (DNI), Número d’Identificació d’Estranger (NIE) o, si s’escau, passaport, de l’aspirant.
  • Certificat declarant que no ha estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques**.
  • I, en cas de ser menor d'edat:
    • Autorització de conformitat de la mare/pare o tutor legal
    • Fotòcopia del DNI o document d'identitat de la mare/pare o tutor legal

 

Qualsevol sol·licitud fora de termini serà exclosa.

 

Selecció

Un cop acabat el termini de presentació de sol·licituds es publicarà la llista provisional dels aspirants admesos i exclosos a la seu electrònica de la corporació i s’atorgarà als aspirants un termini de 5 dies naturals per a realitzar esmenes de documents.

Un cop finalitzat el termini d’esmenes es publicarà en el mateix entorn el llistat d’aspirants admesos i exclosos definitius, i es fixarà el lloc, data i hora del sorteig públic i entrevista personal.

 

L'assistència dels aspirants al sorteig és obligatòria

 

Formalització del contracte

Els aspirants escollits hauran de presentar-se a l'Ajuntament de Quart, el 26 de juny (entre 8.30 i 14.30 hores), per signar el contracte laboral.

 

 

Per a conèixer més informació sobre els requeriments dels aspirants, les condicions laborals i el procés de selecció, descarrega't el document de les bases del projecte.

 

 

* El model d'instància es pot descarregar aquí

 

** I el de declaració de no trobar-se separat per expedient disciplinari aquí