Ahir al vespre, el saló de plens del consistori va acollir la sessió plenària extraordinària d'organització del cartipàs Ajuntament de Quart pels pròxims anys del mandat 2023-2027.

El nou govern va expressar la seva voluntat de centrar els seus objectius en quatre eixos principals:

  1. Posar les persones al centre de les polítiques municipals
  2. Apropar l'Ajuntament a la ciutadania, fent del consistori un ens local pròxim i rigorós amb la màxima transparència.
  3. Cohesionar el municipi i els seus nuclis, duent a terme actuacions que impulsin el sentiment de poble i potenciïn els valors de Quart
  4. Dinamitzar el municipi
  5. Transformar el poble, a través d'inversions

 

A més, durant l'acte de l'òrgan col·legiat, es van aprovar set punts de l'ordre del dia, i donar compte de dos punts més, entre els quals es troba el decret que estableix les noves regidories.

Entre els sis membres del nou equip de govern gestionaran dinou regidories, entre les quals destaquen les regidories de Terrissa, Cultura i Identitat, Fons Històric, Transició energètica i Mobilitat, i Participació Ciutadana. 

 

 

En concret, queden organitzades de la següent manera:

Ferran Rodero, alcalde de l'Ajuntament de Quart:

  • Regidoria de Transparència i Comunicació
  • Regidoria de Terrissa, Cultura i Identitat
  • Regidoria d'Ensenyament
  • Regidoria de Seguretat i Civisme

 

Ricard Ruiz de Morales Casademont, Primer Tinent d'Alcalde:

 Regidoria d'Urbanisme i gestió territorial

  • Regidoria de Transició Energètica i Mobilitat
  • Regidoria d'Esports

 

Pere Cabarrocas i Sitges, Segon Tinent d'Alcalde:

  • Regidoria de Via Pública, obres i serveis
  • Regidoria de Medi Ambient, gestió forestal i rural
  • Regidoria de Fons Històric

 

Elisabet Ribalta Castillo:

  • Regidoria de Feminisme i igualtat
  • Regidoria de Salut, Serveis Socials i famílies
  • Regidoria de Persones grans

 

Enric Delgado i Gudayol:

  • Regidoria de Promoció econòmica
  • Regidoria de Joventut
  • Regidoria de Festes

 

Agustin Velasco Galdón:

  • Regidoria d'Hisenda i Patrimoni municipal
  • Regidoria de Participació Ciutadana
  • Regidoria d'Habitatge

 

En les propostes d'acord de l'ordre del dia, es va aprovar les noves retribucions i indemnitzacions dels regidors i regidores per aquest mandat 2023-2027, les quals suposen un estalvi econòmic del 16% respecte al mandat anterior.

Aquest estalvi representa més de 16.000 euros l’any amb el què comportarà estalviar prop de 65.000 euros durant la legislatura que es podran utilitzar per desenvolupar polítiques pels veïns i veïnes.

A més, es va aprovar l'acord de periodicitat de les sessions plenàries, les quals es mantenen els primers dilluns de mes cada dos mesos,  

Així mateix, també es va constituir la Junta de Govern, la qual també es mantindrà la periodicitat, en aquest cas quinzenalment, el primer i tercer dimecres de mes; la Comissió Especial de Comptes; la Comissió de Coordinació; els representants dels Òrgans Col·legiats, i l'assignació i constitució dels Grups Municipals.

 

En breu es penjarà el nou cartipàs perquè estigui a disposició de tothom!

 

 

Consulta la convocatòria aquí