Dret d'accés a la informació pública

El dret d’accés a la informació pública permet a la ciutadania accedir a la informació que es troba en poder de l'Administració.

Aquest dret promou la transparència, la rendició de comptes i la participació ciutadana en la gestió pública.

La pot exercir qualsevol persona major de 16 anys, en interès propi o en nom i representació d'una entitat.

Es pot demanar tota la informació elaborada per l'Administració i la que aquesta té en el seu poder, sempre que no vulneri algun límit al dret d'accés a la informació o es doni alguna causa d'inadmissió prevista a la norma.

 

Exerceix el teu dret d'accés a la informació pública aquí

 

 

2025

El 2025 es van rebre 3 peticions del dret d’accés:

  • 30/1/2025 Es va rebre una sol·licitud d'accés a la informació pública a l'expedient conclòs X2022000654. L'accés es va autoritzar en el 2025DECR000055 el 24 de febrer de 2025. Consulta-ho aquí.
  • 18/2/2025 Es va rebre una sol·licitud d'accés a la informació pública a l'expedient conclòs X2024001610. L'accés es va autoritzar en el 2025DECR000078 el 12 de març de 2025. Consulta-ho aquí.
  • 27/06/2025 Es va rebre una sol·licitud d'accés a la informació pública a l'expedient de la licitació de la gestió del bar del Local Social de Quart. L'accés es va autoritzar en el 2025DECR000246 l'11 de juliol de 2025. Consulta-ho aquí.

 

 

 

2024

El 2024 es van rebre 6 peticions del dret d’accés:

  • 8/1/2024 Es va rebre una sol·licitud d'accés a la informació pública a l'informe amb el pressupost, descripció de cada actuació i estat d'execució dels darrers 4 anys del departament de Urbanisme i Gestió Territorial. L'accés es va denegar de forma motivada. Consulta-ho aquí.
  • 25/6/2024 Un regidor sol·licita una còpia de la denúncia presentada als Mossos per l'acte vandàlic a la piscina municipal. Se li va comunicar que, al final, no es va posar una denúncia, atès que no va ser un acte vandàlic, sinó una avaria.
  • 23/10/2024 Es demana informació sobre una licitació. Es va redirigir la persona al perfil del contractant.
  • 23/10/2024 Un regidor sol·licita veure l'expedient de la pista de Palol d'Onyar, se li va donar l'accés a través del gestor d'expedients.
  • 30/10/2024 Una regidora sol·licita veure l'expedient de la pista de Palol d'Onyar, se li va donar l'accés a través del gestor d'expedients.
  • 08/11/2024 Es demana les actes dels plens i de les juntes de govern. Es redirigeix a la persona a l'apartat web on surten totes.

 

 

 

Al 2023

Es van rebre 8 peticions del dret d’accés:

  • 3 sobre Urbanisme
  • 2 sobre Recursos Humans
  • 1 sobre Organització Municipal
  • 1 sobre Contractes
  • 1 sobre animals.

A totes elles se’ls va contestar fent-los arribar la informació corresponent.