Aquest cap de setmana ha tingut lloc la sisena edició de la Trobada de Modelisme de Quart, organitzada amb l'associació Radio Control Quart.
L'esdeveniment ha tingut lloc durant tot el cap de setmana, 27 i 28 de setembre, al Local Social de Quart i ha tingut una bona afluència de gent.
L'acte ha comptat amb la participació d'altres entitats, com ara Slot Quart, la Lliga Catalana de Crawler, RSR Girona, l'Associació Crawler School, l'Associació d'Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines, el Club Ferroviari Caldes de Malavella, la Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril, i el Club de Modelisme Naval de Girona, entre d'altres.
Durant el cap de setmana es varen dur a terme activitats relacionades amb el Modelisme com el circuit Scalextric, camions a escala, avions teledirigits, Zona Crawler, maquetes de trens i vaixells, trenet....
A més, s'hi va dur a terme el 1r Open de Ral·li 1/10 de RSR Girona, el qual va tenir molt bona acollida per ser la primera vegada que es duia a terme. Hi van participar 14 pilots i 23 cotxes en dues categories i dos trams asfaltats i dos de terra.
També s'hi va celebrar la 4a etapa de Trial 4x4 ortanitzat per la Lliga Catalana de Crawler i l'Associació Crawler School.
Els trofeus als tres primers classificats i l'obsequi als participants va ser a càrrec de l'Ajuntament de Quart.
El Club de Modelisme Naval de Girona van aportar maquetes de vaixells de gran realisme.
L'Associació Slot Quart, va aportar-hi dos trams de ral·li, en els quals tothom podia participar.
El Club Ferroviari de Caldes de Malavella i l'Associació d'Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines van instal·lar una maqueta en la qual els infants podien interactuar amb diverses accions: baixant la barrera, fent tocar les campanes de so d'animals... i a l'exterior hi van instal·lar un tren perquè tothom que volgués hi pogués pujar.
Avions radio Control, va aportar un simulador per poder volar.
També es van veure peces de la col·lecció del quartenc Narcís Gibert Vidal.
I maquestes militars de Jordi Esteba Adroer
A més, també va tenir molt d'èxit la Zona Crawler RC 4x4, en la qual tothom que portés el seu cotxe hi podia rodar. Una zona gestionada per Ganxo Crawler, Trial RC i RC Quart.
Moltes gràcies a totes les entitats i persones voluntàries que hi han participat!


















