Ahir, 7 d'agost, l'Ajuntament de Quart va organitzar la segona Nit Esportiva de Quart, una iniciativa dirigida a joves que té l'objectiu de fomentar l'activitat física, promovent una bona actitud, així com els valors de la cooperació i la cohesió entre el jovent.
Més de 35 joves, provinents de diversos municipis van participar en aquesta trobada esportiva que es va desenvolupar entre les 19.00 h i les 23.30 h. Al llarg de la nit es van disputar vuit partits de futbol seguint el format de la Kings League, en un ambient animat i amb una gran mostra d’esportivitat per part de tots els equips.
L’entrega de guardons va anar a càrrec del regidor d’Esports, Agustí Velasco, qui va felicitar tots els participants pel seu compromís i la bona actitud mostrada durant la competició.
Resultats del torneig
Els resultats van ser els següents:
- Primer lloc: Morocco FC
- Segon lloc: La Sotanita
- Tercer lloc: Xinunduro
A més, també es va donar un quart premi a Bocatorits.
Tots els equips guanyadors van rebre un trofeu. A més, l'equip guanyador ha estat premiat amb entrades a Marineland.
Moltes gràcies a aquest parc aquàtic per la seva col·laboració!